4ویژگی نجات‌دهنده در کسب وکارهای کوچک
راز بقا در همه گیری کرونا
یک پیمایش که براساس نظرسنجی از بیش از 2000 آمریکایی بزرگسال انجام شده نشان می دهد 51 درصد از پاسخگویان از مارس 2020 تمایل بیشتری به خرید از کسب وکارهای کوچک نشان داده اند. براساس بررسی نرد والت، حمایت از کسب وکارهای محلی دلیل اصلی بیشتر پاسخگویان برای خرید بیشتر از این بنگاه ها در دوره همه گیری بوده است. هم چنین کسب وکارهای کوچک 4 ویژگی  دارند که در افزایش تمایل خریداران به آن ها بی اثر نبوده است. مطلب سایت کارآفرین را در این باره بخوانید.
1.گزینه تحویل دادن و بیرون بردن  
براساس آماری که اتحادیه ملی رستوران در آمریکا منتشر کرده  در سال 2020، درآمد رستوران ها 27 درصد کاهش یافته و 110 هزار رستوران به طور موقت یا دائم بسته شدند. عبور از خدماتی مثل ایجاد فضا برای سرو غذا و  تحویل غذا به منازل،  یکی از کارهای رستوران ها برای بقا در شرایط سخت همه گیری بود. یک سوم از کسانی که از بنگاه های کوچک بیشتر خرید کردند می گویند، گزینه های تحویل و بیرون بری یکی از دلایل تمایل آن ها به خرید از کسب وکارهای کوچک بوده است.
2.نیروی کار کمتر
بنگاه های کوچک نوعی پناهگاه امن برای بسیاری از مشتریان در دوره همه گیری بود. یک سوم از کسانی که خرید از این کسب وکارها را ترجیح داده اند، می گویند به حمایت بیشتر از این بنگاه ها ادامه می دهند چراکه محیط کار این کسب وکارها  کمتر شلوغ است.
3.عرضه چیزهایی که بقیه ندارند
عرضه کالاهایی که دیگر فروشگاه ها ندارند، از دیگر دلایل خرید مردم از کسب وکارهای کوچک بوده است. این بنگاه ها اجناسی عرضه می کنند که اغلب در دیگر فروشگاه ها پیدا نمی شود. آن ها با این کار می خواهند برابر فروشگاه های بزرگ و رقیب مزیتی داشته باشند و در دوره همه گیری این مزیت به کمک آن ها آمد. 23 درصد از پاسخ دهندگان به نظر سنجی اعلام کردند این خرده فروش ها محصولاتی دارند که خرده فروش های بزرگتر ندارند.
4.آنلاین شدن
در دوره همه گیری کرونا خرید آنلاین شتاب بیشتری گرفت. این دوره، یک جهش قابل توجه در تجارت الکترونیک ایجاد کرد. از هر 5 آمریکایی، یک آمریکایی از فروشگاه های کوچک و محلی خرید کرده است و 22 درصد پول بیشتری را برای خرید از  مغازه های کنار خیابانی هزینه کردند، چراکه این مغازه ها آنلاین شدند.