با تصمیم سهام‌داران و هیات‌مدیره انجام شد؛
معرفی مدیرعامل «توسعه آهن و فولاد گل‌گهر»
با تصمیم سهام‌داران و هیات‌مدیره انجام شد؛
معرفی مدیرعامل 
«توسعه آهن و فولاد گل‌گهر»
 هیات مدیره شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، مهندس حجت نجمی‌نیا را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، مهندس حجت نجمی‌نیا از مدیران ارشد خوشنام و با سابقه منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر بوده که در آخرین سمتش معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر را بر عهده داشته است.
وی علاوه بر عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و همچنین شرکت مدیریت و توسعه سرزمین مکران، چندین سال فعالیت در قسمتهای مختلف مدیریتی گل‌گهر از جمله مدیر مجتمع، معاون بهره برداری و مدیر کارخانجات گندله سازی گل‌گهر را هم در کارنامه موفق خود دارد.
 
 
 
در دومین همایش تجلیل از 
برترین‌های بورس کالا؛
«گهرزمین» به عنوان 
مقام برتر انتخاب شد
 در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا از شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان شرکت برتر، تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی گهرزمین،این همایش که روز گذشته و با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از فعالان مطرح صنعت و معدن کشور در تهران برگزار شد، شرکت سنگ آهن گهرزمین موفق به کسب رتبه برتر شد.
گفتنی است این تجلیل به پاس اقدامات گهرزمین به عنوان حامی و مدافع شفافیت و عدالت در بازار همسو با سیاست های کلان اقتصاد کشور صورت گرفت.
 
 
 
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان خبر داد
عملکرد سنگ آهن سیرجان فراتر از برنامه‌ تولید
 مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان تصریح کرد: بر اساس برنامه مصوب تولید سال ۱۴۰۱، در بخش استخراج سنگ آهن حدود ۱۷ میلیون تن در برنامه داشتیم که موفق به عبور از این سطح و افزایش ۸.۲ درصدی تولید کلوخه سنگ آهن شدیم.
مرادعلی منظری توکلی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۱ در مجموع، بیش از ۱۸ میلیون تن کلوخه سنگ آهن تولید کردیم. منظری توکلی همچنین به جهش ۹۰ درصدی باطله برداری در مجتمع آهن سیرجان طی سال گذشته خبر داد.
به گفته وی اگرچه برنامه مجتمع در باطله‌برداری حدود ۹۹میلیون تن بوده اما به همت کارکنان، افزایشی حدود ۹۰ درصدی در باطله‌برداری به ثبت رسیده است.
مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان توضیح داد: در بخش باطله‌برداری با اجرای حدود ۱۸۸ میلیون تنی باطله، توانستیم نسبت به برنامه از پیش تعیین شده، عبور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد مجتمع سنگ آهن سیرجان هم در بخش تولید و هم در باطله‌برداری فراتر از برنامه‌ریزی‌ها بوده است.