رویدادی جامع برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری؛
جهت گیری «کرمان آیدکس» ۱۴۰۳
علی نقوی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امورزیربنایی اتاق کرمان ضمن ارائه گزارشی از رویداد کرمان آیدکس ۱۴۰۱ و برنامه های جانبی آن گفت: در کرمان آیدکس ۱۴۰۳ بر اساس مصوبه هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، قرار است از همه بنگاه های اقتصادی کشور به عنوان اعضای اتاق ایران برای حضور در این رویداد دعوت شود.
علی نقوی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان (کرمان آیدکس۱۴۰۳)،، افزود: از همه تجربیات رویداد گذشته برای برگزاری هر چه بهتر کرمان آیدکس سال آینده استفاده خواهیم کرد و دبیرخانه این همایش فعالتر به کار خود ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد: از دستگاه های مختلف استان مانند اداره کل ارشاد برای در اختیار قرار دادن تالار فرهنگ و هنر برای برگزاری همایش، شهرداری برای اطلاع رسانی شهری، فرودگاه کرمان برای قرار دادن ماکت مربوط به همایش و سایر دستگاه ها درخواست داریم برای کمک به برگزاری هر چه بهتر همایش هماهنگی لازم را با اتاق کرمان انجام دهند. رئیس اتاق کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس ۱۴۰۳ حرکت تحول آفرینی در مسیر عبور از اقتصاد منابع بنیان به سمت اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.
سیدمهدی طبیب زاده در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان (کرمان آیدکس۱۴۰۳)، افزود: ما استان مصرف کننده ارزش افزوده هستیم و باید با استفاده از چنین همایش هایی زنجیره ارزش را تعریف کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،وی ادامه داد: برای برگزاری این همایش اقداماتی برنامه ریزی، پژوهش ها و محتواهایی تهیه و اقداماتی آغاز شده و با توجه به اینکه زمان زیادی تا برگزاری همایش وجود ندارد، باید بر روی اهداف و چگونگی برگزاری این همایش تمرکز و فعالیت کرد. طبیب زاده تصریح کرد: اتاق کرمان پلتفرمی را برای ارائه همه اطلاعات، ظرفیت ها و محدودیت های دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاری تهیه کرده که امیداریم همه دستگاهها از آن استقبال و موارد مورد نیاز را در این پلتفرم بارگذاری کنند.